Cukierki reklamowe promocją usług turystycznych

Cukierki reklamowe
Cukierki reklamowe

W okresie letnim pojawia się mnóstwo różnego rodzaju reklam oferujących usługi turystyczne. Reklamy takie są obecne w środkach masowego przekazu, w przestrzeni miejskiej, ulotki reklamowe są rozdawane przechodniom na ulicach. Nie można się temu dziwić, sezon urlopowy, który przypada na miesiące letnie, to idealna pora dla biur podróży i innych dostawców usług około-turystycznych. W ostatnich czasach zaobserwować można rozszerzanie zakresu reklam oraz działań marketingowych prowadzonych przez owe przedsiębiorstwa. Jakie działania się pojawiają? Przede wszystkim na popularności zyskuje dystrybucja gadżetów reklamowych, a wśród nich – cukierków.

Cukierki reklamowe są bowiem doskonałymi gadżetami przyciągającymi uwagę potencjalnych klientów do usług o charakterze turystycznym. Szczególnie skuteczna metoda ta jest w stosunku do dzieci, które, jak wiadomo, bardzo lubią słodycze, a wśród nich także cukierki.

Dlatego też firmy świadczące usługi turystyczne i pokrewne produkują cukierki reklamowe głównie z myślą o najmłodszych. Nie jest to jednakże regułą. Spotyka się także owe cukierki w opakowaniach przedstawiających fotografie czy hasła reklamowe, zachęcające w sposób ogólny do korzystania z usług turystycznych. Jako przykład tego rodzaju fotografii wymienić można zdjęcie plaży, luksusowego hotelu, itp. Natomiast hasłem reklamowym zachęcającym do podróżowania może być treść zawierająca pochwałę odpoczynku, wakacji, atrakcyjnych miejsc, itp. Hasła i fotografie tego typu, a także inne nadruki o tematyce turystycznej, są z reguły bardzo skuteczne.

cukierki reklamowe o tematyce turystycznej rozdaje się bądź w siedzibach biur turystycznych, bądź w ruchliwych miejscach, gdzie regularnie liczyć można na licznych przechodniów. Kreatywność w tym względzie należy do reklamodawców.

Warto także wspomnieć, jakie konkretnie usługi rozumie się pod określeniem usług około-turystycznych. Przede wszystkim są to wyjazdy same w sobie, rezerwowanie miejsc w hotelach i pensjonatach, organizowanie wycieczek krajoznawczych, a także usługi polegające a pożyczaniu środków finansowych, dzięki którym będzie można pozwolić sobie na wyjazd.